0 Items

Általános szerződési feltételek

  –  Regisztráció

A vásárlás webáruházunkban történhet vendégként, vagy regisztrációval, amelyet a weboldal jobb felső részében található „Regisztráció” linkre kattintva tud elkezdeni. A regisztrációkor választott azonosító nem tartalmazhat ékezeteket és szóközöket, minimális hossza 5 karakter, maximális hossza 16 karakter lehet. Tartalmazhat bármilyen kis- és nagybetűt és számot egyaránt. A választott jelszó nem tartalmazhat ékezeteket és szóközöket, minimális hossza 5 karakter legyen. Tartalmazhat bármilyen kis- és nagybetűt és számot egyaránt. A jelszó biztonságának növelése érdekében javasoljuk, hogy kis- és nagybetűket illetve számokat vegyesen tartalmazzon, és ne alkosson értelmes karaktersorozatot (pl.: kisjanos – nem biztonságos; aE9bk77 – biztonságos). Fontos, hogy a regisztráció során saját, valós e-mail címét adja meg, mert a regisztrációs folyamat véglegesítéséhez egy visszaigazoló e-mailt küldünk Önnek egy linkkel, amelyre kattintva Ön lezárja regisztrációját a webáruházba történő első bejelentkezésekor. A regisztráció után a megadott e-mail címre elküldünk egy hatjegyű érvényesítő kódot, amellyel leellenőrizzük, hogy a cím valóban létezik-e. Ezt az első bejelentkezés során kell a képernyő bal felső sarkában kinyíló ablakba beírni. Ezután erre az azonosítóra többé nem lesz szükség. A továbbiakban választott azonosítójával és az ahhoz tartozó jelszóval tud bejelentkezni webáruházunkba.

A szerződés létrejötte

A “megrendelés elküldése” ikonra kattintással a szerződés létrejön, rendelése készpénz fizetési kötelezettséggel jár. Elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja. Amennyiben 48 órán belül nem kap megrendeléséről visszaigazoló e-mailt, mentesül a szerződés kötelezettsége alól. Adatbeviteli hibát 24 órán belül az eldoradok69@gmail.com e-mail címen jelezhet. Megrendelését elektronikusan iktatjuk, igény szerint 1 évig hozzáférhető.

Rendelés

A termék ismertetőjénél megtalálja a termék méreteit és árát is magyar forintban, amely az Áfá-t is tartalmazza, de a szállítási költséget nem. A kiválasztott terméket a „Kosárba” feliratú gombra kattintva helyezheti virtuális bevásárlókosarába. A termék ára az általános forgalmi adót tartalmazza. Ha már minden termék a kosárban van, akkor a „Megrendelem” ikonra történő kattintás után adhatja meg számlázási és szállítási adatait. Itt választhatja meg a szállítási módot, itt tekintheti meg a fizetési információkat. Az űrlapot értelemszerűen kell kitölteni, az esetleges problémák elkerülése miatt a *-gal jelölt adatok kitöltése kötelező. A „Rendelés véglegesítése” ikonra kattintással véglegesíti a rendelést. A „Rendelés véglegesítése” ikonra kattintással a szerződés létrejön, és készpénzfizetési kötelezettséggel jár. A megrendeléseket minden esetben visszaigazoljuk. Lehetőleg mobilszámot adjon meg, hogy a csomagfutár fel tudja Önt vagy megbízottját hívni, ha nem talál otthon senkit, hogy egyeztessen a csomagátadás pontos helyéről és időpontjáról. A szállításra kerülő termékekről számlát küldünk. Amennyiben a megrendelés hiányos, értesítjük a Megrendelőt a hiányok pótlásáról, és a szállítási határidő a Megrendelő késedelmével meghosszabbodik. Amennyiben nem a jelen szállítási feltételeknek megfelelő módon és határidőben vállaljuk a megrendelést, a Megrendelőnek jogában áll elállni rendelésétől. Az áruk szállítása a megrendelő költségére történik.

A szerződés elektronikus úton jön létre.

Az adatbeviteli hibákat 24 órán belül van lehetősége jelezni az eldoradok69@gmail.com címen.

A megrendeléseket elektronikusan iktatjuk, igény szerint hozzáférhető 1 évig.

Amennyiben 48 órán belül nem érkezik visszaigazolás a megrendelő számára, mentesül  a szerződéses kötelezettsége alól.

A termék átvétele, szállítási díjak

Az áru többféle módon kerülhet a megrendelőhöz.

1. Személyes átvételi pontok – szállítási díj nélkül:

– Eldorádó üzlet, Szeged, Kárász u. 7.,

– Szeged Plaza – Eldorádó üzlet

Az átvétel lehetséges időpontjáról tájékoztatjuk Önt sms-ben, vagy emailben.

2. Házhozszállítás

a. Kisebb csomagok esetén GLS futárral

b. Terjedelmes csomagokat MPL futárral

  • 20000 forintos megrendelés alatt: 1950 Ft
  • 20000 forinttól: ingyenes
  • Utánvétes fizetés esetén a felár 400 Ft
  • Bankkártyás SimplePay fizetés esetén nincs felár (ilyenkor a fizetés a rendelés leadásakor történik, online)

3. GLS átvevőpontokon vagy csomagautomatákban (nagy méretű csomagok esetén nem lehetséges)

20000 Ft alatt: 950 Ft

20.000 forinttól ingyenes.

Utánvétes fizetés esetén a felár 400 Ft

Ha a megrendelt termék raktáron van, a szállítási határidő a rendelés visszaigazolásától számított 10 munkanap, személyes átvétel esetén is. Abban az esetben, ha a termékből nincsen raktáron, munkatársunk telefonon vagy e-mailben felveszi Önnel a kapcsolatot.

 

Garancia, szavatosság

Elállási jog, termékvisszaküldés, reklamáció

Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől.

Kivétel: higiéniai okokból a fülbevalók, a testékszerek.

Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán,  vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: El Picante Kft. 6725 Szeged, Kárász u. 7.

Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát. E-mail címünk: eldoradok69@gmail.com, ekkor a beérkezett levél dátumát vesszük figyelembe.

Ebből a célból felhasználhatja a mellékelt elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is.

Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/ felmondási nyilatkozatát.

A fogyasztó az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja.

Az elállás/felmondás joghatásai:

Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ide értve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli.

Útmutató az elállási/felmondási mintatájékoztató kitöltéséhez:

-termék adásvételére irányuló szerződés esetében: „attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.”;

-több termék szolgáltatásakor: „attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó termék átveszi.”;

– több tételből vagy darabból álló termék szolgáltatásakor: „amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó tételt vagy darabot átveszi.”;

-termék meghatározott időszakon belüli rendszeres szolgáltatására vonatkozó szerződés esetében: „attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy átveszi az első terméket.”

Az elállás/felmondás megérkezését tartós adathordozón (például elektronikus levélben) haladéktalanul visszaigazoljuk Önnek.”

A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.”

Ha a fogyasztó a szerződés alapján terméket vett át MAGYAR KÖZLÖNY • 2014. évi 30. szám 2947

– „Ön köteles számunkra  a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.

A termék visszaküldésének közvetlen   költségét Ön viseli.

E költségek legmagasabb becsült összege 6000ft ”, vagy

bd) Ha üzlethelyiségen  kívül  kötött szerződés  esetében a terméket a szerződés  megkötésekor  a fogyasztó

otthonába  fuvarozták és a termék jellegéből  adódóan  postai küldeményként  nem adható fel: „A terméket saját költségünkön, magunk fuvarozzuk vissza.”;

Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

Melléklet a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelethez

Elállási/Felmondási nyilatkozatminta 

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

Címzett:

-Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi

termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:

-Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

Kelt

postai címünk: El Picante Kft 6725 Szeged, Kárász u. 7.

E-mail címünk: eldoradok69@gmail.com

Tel: 30/4718161

Távszerződés és cégadatok:

Cégnév:El Picante Kft; székhely: 6720 Szeged, Kárász u 7.;

Adószám: 11393487-2-06

Cégjegyzékszám: Csongrád-Csanád Vármegyei Bíróság, mint Cégbíróság Cg.06-09-004265

Bankszámlaszám: 11100403-11393487-01000003

Ügyfélszolgálat e-mail: eldoradok69@gmail.com , Tel.: 30/471-8161

A szerződés nyelve: Magyar

A szerződés tárgya: az eldorado.hu webáruház (továbbiakban “eladó”) által eladásra kínált árucikkek. Az árucikkek jellemző tulajdonságai az árucikkek termékkártyáin tekinthetők meg. Távollévők közötti szerződés jön létre a megrendelő/vevő (továbbiakban: “vevő”) és az eldoradouzletek.hu honlapot üzemeltelő El Picante Kft., mint eladó (Székhely: 6720 Szeged, Kárász u.7., adószám: 11393487-2-06) között a megrendelés kitöltésével és elküldésével és az eldoradok69@gmail.com e-mail címről küldött rendelés visszaigazolásával a 45/2014. (II. 26.) kormányrendelet alapján.

Nemesfémmel kapcsolatos tevékenységet engedélyező hatóság:

Nemesfémvizsgáló és Hitelesítő Intézet Hungarian Assay Office

címe: 1089 Budapest VIII., Bláthy Ottó u. 3.

telefonszáma: 361/3138621

engedély száma: PR4127

Személyes adatok, adatvédelmi nyilatkozat

A résztvevők személyes adatainak felhasználása az Adatvédelmi törvény hatályos szabályozásának értelmében történik. Minden résztvevőnek joga van helyesbíttetni vagy töröltetni bármely, akár az összes általa megadott információt. Kivételt képeznek a számla tőpéldányai, melyeknek megőrzésére a Számviteli Törvény Kötelez bennünket. Az adatokat az adattulajdonos előzetes tájékoztatása és engedélye nélkül harmadik félnek semmilyen körülmények között nem adja át. Kivételt képez a szállító cég, akinek a vásárlói adatok a szállítás és kézbesítés idejére átadásra kerülnek. A szállító cég természetesen szerződésben vállal kötelezettséget az adatok bizalmas kezeléséről. Webáruházunk internetes oldalai bármiféle adat megadása nélkül látogathatóak. Vannak azonban olyan szolgáltatások (online vásárlás), amelyeknek teljes körű igénybevételéhez szükséges a látogatók bizonyos személyes adatainak megadása. A megrendeléshez szükséges adatfelvétel során a Szolgáltató a következő adatokat rögzíti a Vásárlókról. A Vásárló azonosításához szükséges adatok: név, szállítási cím, számlázási cím, elektronikus levelezési cím, elérhetőségi telefonszáma.

Tiszteletben tartjuk a személyes adatok védelméhez fűződő alkotmányos alapjogot. Az El Picante Kft kötelezettséget vállal arra, hogy a tudomására jutott információkat teljes körű titoktartással kezeli. A felhasználótól kapott információk megszerzése és feldolgozása során eleget teszünk a személyes adatok gépi feldolgozásáról szóló 1998. évi VI. tv., a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvény, az 1992. évi LXVI. tv. a polgárok személyi adatainak és lakcímének nyilvántartásáról , továbbá ennek végrehajtásáról rendelkező 146/1993. (X.26.) Korm. rendelet, a közvetlen üzletszerzés célját szolgáló név- és lakcímadatok kezeléséről szóló 1995. évi CXIX. tv., az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv., valamint a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény vonatkozó rendelkezéseinek. A jelen adatvédelmi politika célja, hogy szolgáltatásaink minden területén, minden egyén számára, tekintet nélkül nemzetiségére vagy lakóhelyére, biztosítva legyen, hogy jogait és alapvető szabadságjogait, különösen a magánélethez való jogát tiszteletben tartsák a személyes adatainak gépi feldolgozása során (adatvédelem).

Az El Picante Kft www.eldorado.hu oldalán történt rendeléssel minden vásárló kijelenti, hogy elfogadja jelen üzletszabályzatot, tisztában van a rendelés menetével. Ha a jelen szabályzattal vagy a termékek elérhetőségével kapcsolatban bármilyen kérdése van, írjon nekünk az eldoradok69@gmail.com címre és segítünk.

3. melléklet a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelethez

A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló mintatájékoztató 

1. Kellékszavatosság 

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön az El Picante kft. hibás teljesítése  esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön – választása szerint–az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem késébb, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő 2, de legfeljebb egy év.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a El Picante Kft vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

2. Termékszavatosság 

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül

érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja.

A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

MAGYAR KÖZLÖNY • 2014. évi 30. szám 2949

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre,

egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

[Ha a vállalkozás jogszabály vagy szerződés alapján jótállásra köteles, az alábbi 3. pont beillesztése is szükséges a tájékoztatóba:]

3. Jótállás

3.1. Kötelező jótállás

3.1.1. A Szolgáltatót termékeire vonatkozóan a Polgári törvénykönyv és a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján jótállási kötelezettség terheli, amely azt jelenti, hogy a jótállás időtartama alatt a felelősség alól csak akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba a termék nem rendeltetésszerű használatára vezethető vissza.

 

3.1.2. A jótállás időtartamának kezdete a termék az Ügyfél részére történő átadásának napja. Tartós fogyasztási cikknek minősülnek az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) Kormányrendelet mellékletében felsorolt termékek.A jótállás időtartama az eladási árhoz igazodik az alábbiak szerint.

a) 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év,

b) 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,

c) 250 000 forint eladási ár felett három év.

 

A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik.

Nem tartozik jótállás alá a hiba, ha annak oka a termék Ügyfél részére való átadását követően lépett fel, így például, ha a hibát:

  • szakszerűtlen üzembe helyezés (kivéve, ha az üzembe helyezést a Szolgáltató, vagy annak megbízottja végezte el, illetve ha a szakszerűtlen üzembe helyezés a használati-kezelési útmutató hibájára vezethető vissza)
  • rendeltetésellenes használat, a használati-kezelési útmutatóban foglaltak figyelmen kívül hagyása,
  • helytelen tárolás, helytelen kezelés, rongálás,
  • elemi kár, természeti csapás okozta.

Jótállás keretébe tartozó hiba esetén az Ügyfél:

  • elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a Szolgáltatónak a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a termék hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a jótállási igény teljesítésével az Ügyfélnek okozott érdeksérelmet.
  • ha a Szolgáltató a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének megfelelő határidőn belül, a Fogyasztó érdekeit kímélve nem tud eleget tenni, vagy ha az Ügyfélnek a kijavításhoz vagy a kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt, az Ügyfél – választása szerint – a vételár arányos leszállítását igényelheti, a hibát a Szolgáltató költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

Ha az Ügyfél a termék meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a Szolgáltató köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

A kijavítást vagy kicserélést – a termék tulajdonságaira és az Ügyfél által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, az Ügyfél érdekeit kímélve kell elvégezni. A Szolgáltatónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.

A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre.

A fogyasztási cikk kijavítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a javításra átadás napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt az Ügyfél a fogyasztási cikket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem használhatta

Ha Jótállásra vonatkozó rendeletben meghatározott jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk első alkalommal történő javítása során a Szolgáltató részéről megállapítást nyer, hogy a fogyasztási cikk nem javítható, az Ügyfél eltérő rendelkezése hiányában a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a Szolgáltató köteles az Ügyfél által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton – az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán – feltüntetett vételárat nyolc napon belül az Ügyfél részére visszatéríteni.

Ha Jótállásra vonatkozó rendeletben meghatározott jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk három alkalommal történő kijavítást követően ismét meghibásodik – az Ügyfél eltérő rendelkezése hiányában -, valamint, ha a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:159. § (2) bekezdés b) pontja alapján az Ügyfél nem igényli a vételár arányos leszállítását, és az Ügyfél nem kívánja a fogyasztási cikket a Szolgáltató költségére kijavítani vagy mással kijavíttatni, a Szolgáltató köteles a fogyasztási cikket nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk kicserélésére nincs lehetőség, a Szolgáltató köteles az Ügyfél által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton – az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán – feltüntetett vételárat nyolc napon belül az Ügyfél részére visszatéríteni.

Ha a fogyasztási cikk kijavításra a kijavítási igény Szolgáltató részére való közlésétől számított harmincadik napig nem kerül sor, – az Ügyfél eltérő rendelkezése hiányában – a Szolgáltató köteles a fogyasztási cikket a harmincnapos határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a Szolgáltató köteles az Ügyfél által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton – az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán – feltüntetett vételárat a harmincnapos kijavítási határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül az Ügyfél részére visszatéríteni.

3.1.3. A jótállási kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a Szolgáltatót terhelik.

3.1.4. A Szolgáltató jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

3.1.5. Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

3.1.6. A jótállás nem érinti az Ügyfél jogszabályból eredő – így különösen kellék- és termékszavatossági, illetve kártérítési – jogainak érvényesítését.

3.1.7. Ha a felek között jogvita alakul ki, melyet békés úton rendezni nem tudnak, az Ügyfél Békéltető testületi eljárást kezdeményezhet, a Pnaszkezelés menüpontban feltüntettettek alapján.

3.1.8. Az e pontokban foglalt jogosultságok a Polgári Törvénykönyvben meghatározott fogyasztót illetik meg.

3.2. Önkéntes jótállás

3.2.1. Szolgáltató az általa értékesített termékekre vonatkozóan a Weboldalon, a Termék ismertetőjében megjelölt időtartamú jótállást (garancia) vállal, amely a kormányrendelet szerinti időtartamnál hosszabb is lehet. Szolgáltató az egyes termékekre vonatkozó jótállás időtartamát legkésőbb a termék Ügyfél általi átvételekor adott garanciajegyen (jótállási jegyen) szereplő adatok útján közli. Jelen pontban meghatározott Önkéntes jótállás kizárólag a Szolgáltató és a Polgári törvénykönyvben meghatározott fogyasztók között kötött szerződésekre vonatkozik.

OTP SimplePay

Az OTP SimplePay fizetési rendszer használatával a vásárló tudomásul veszi, hogy az El Picante kft. – 6720, Szeged, Kárász u. 7. adatkezelő által az eldorado.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adatai átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft., mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: név, email cím, telefonszám, számlázási adatok, szállítási adatok.
Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: http://simplepay.hu/vasarlo-aff

Panaszkezelés:

A vevő panasszal szeretne élni, ezt megteheti telefonon (+36304718161),vagy írásban a levelezési címünkön (6720, Szeged Kárász.u 7., illetve elektronikus úton az email címünkön (eldoradok69@gmail.com).Erre munkatársunk 30 napon belül válaszol írásban.

A szóbeli panaszt azonnal meg kell vizsgálni, és szükség szerint orvosolni kell. Ha a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a vállalkozás a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát

a) személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a fogyasztónak átadni,

b) telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a fogyasztónak legkésőbb a (6) bekezdésben foglalt érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni,

egyebekben pedig az írásbeli panaszra vonatkozóan a (6) bekezdésben írtak szerint köteles eljárni.

Az írásbeli panaszt a vállalkozás – ha az Európai Unió közvetlenül alkalmazandó jogi aktusa eltérően nem rendelkezik – a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. Ennél rövidebb határidőt jogszabály, hosszabb határidőt törvény állapíthat meg. A panaszt elutasító álláspontját a vállalkozás indokolni köteles.

A panasz elutasítása esetén a vállalkozás köteles a fogyasztót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy a vállalkozás a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást.

Amennyiben az ügyfél nem elégedett a panaszkezeléssel, a következő oldalon fordulhat jogorvoslatért: jarasinfo.gov.hu

A kereskedőt a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.

Vagy megteheti a ec.europa.eu/consumers

oldalon. Ezen az oldalon  jogviták online rendezésére van lehetőség.

A békéltető testületek elérhetősége:

Budapesti Békéltető Testület

Elérhetőségei itt

Csongrád-Csanád Vármegyei Békéltető Testület

Elérhetőségei itt

Az oldalon szereplő képek szerzői jogvédelem alatt állnak.

A teljes dokumentum letölthető itt: ÁSzf

0
    0
    Kosaram
    A kosár üresVissza a főoldalra